ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.
ev yemake  - غذاهای خانگی

ev yemake - غذاهای خانگی

خط نوشتم تا بماند یادگار من نمانم خط بماند یادگار /دوستان کلیه عکسها متعلق به خودم می باشد از این رو کپی برداری از آنها نیز مجاز است. / مدعی نیستم که همه چیز ها رو بلدم بلکه هر چیزی را که یاد گرفتم با دوستام سهیم می شوم. لطفا نظر بدید. و راهنمایی کنید.

خامه شیرین شده روش اول

با سلام دوستان  برای تهیه خامه شیرین شده دستورهای مختلفی داده شده  

 

که من امروز برای درست کردن خامه شیرین شده به یک دستور درست می کنیم   

 

 و در روزهای آینده ان شاءالله به روشهای دیگر خامه شیرین شده را تهیه خواهیم کرد.

 

 

مواد لازم 

 

 

 

1- خامه یک پاکت 

 

2- پودر خامه 2 قاشق 

 

3- پودر قند سه قاشق  

 

4- شیر نیم  استکان 

 

 

طرز تهیه 

  

 

 

1- خامه را در  کاسه همزن ریخته 

 

2- شیر  

 

3- پودر خامه 

 

4- پودر قند 

 

5- همه مواد را خوب هم می زنیم. 

 

6-مواد را  20 دقیقه در فریزر تو ظرف استیل می گذاریم.  

 

7- دوباره مواد را هم زده و برای بار دوم در فریزر قرار می دهیم 

 

8- دوباره مواد را زده 

 

9- تا جایی که جای پرده های همزن روی خامه باقی بماند  

 

من از این خامه درست شده برای شیرینی لطیفه و رولت استفاده کردم. خیلی هم خوشمزه و خوب بود  

 

ولی برای تزیین کیک مناسب نبود چون استحکام خوب نداشت 

 

من طبق قولی که دادم روشهای و دستورهای دیگری را امتحان کرده و بهترین را برای شما انتخاب خواهم کرد. 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد